17 sierpnia 2014

"Życie nie stawia pytań,


Życie po prostu jest,
Czasem zębami zgrzyta,
A czasem łasi się jak pies."
Jest to fragment tekstu piosenki M. Umer "Życie nie stawia pytań", do którego tekst napisała Agnieszka Osiecka.  
Podmiot liryczny chce się dowiedzieć jak to jest "po tamtej stronie lady". 
Utwór bardzo mi się spodobał, tak jak większość utworów tej polskiej pisarki, chociaż części wydaje mi się, że po tytułach nie pamiętam, a szkoda.
Nie będę wstawiała oceny liczbowej, tak jak to robiłam w wypadku książek, ponieważ uważam, że poezja, wiersze, nie ważne, czy przypadną do gustu, czy nie, są na tyle wyjątkowe i jednocześnie krótkie (powiedzmy :)), że nie można ich ocenić w skali 1-10. Tak więc jak dla mnie twórczość Agnieszki Osieckiej zasłużyła na wielkie brawa, a utwór "Życie nie stawia pytań" jest moim ulubionym. Jedyne, co mi się nie podoba to wykonanie piosenki przez panią Umer. No cóż...to zostawmy do oceniania przez gust muzyczny każdego z osobna :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz