23 lipca 2014

Całe dzieciństwo w jednej serii,


czyli "Harry Potter" J.K. Rowling. W tym poście skupię się tylko na pierwszej książce serii, czyli "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", ale moja ocena jest taka sama dla każdej książki z cyklu. 

Więc głównym bohaterem powieści jest Harry Potter, który zostaje podrzucony pod drzwi swoich ciotki i wuja, którzy go nienawidzą i nie znoszą  magii. Trochę utrudnia to Harry'emu życie, bo... w dniu swoich jedenastych urodzin dowiaduje się, że jest czarodziejem i pierwszego września ma się stawić gotowy na wyjazd do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. 
Mnie książka urzekła, byłam nią zachwycona i przeczytałam ją trzy razy... tylko miałam wtedy maksymalnie dziewięć lat. Takie jest też jej główne przeznaczenie i dlatego moja ocena jest prosta: książka świetna.
9/10
okładka: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/34408/harry-potter-i-kamien-filozoficzny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz