13 kwietnia 2015

Chcę napisać

Chcę napisać wiersz.
Lecz o czym?
Nie wiem wcale
Wsiąkło wszystko w nicość jakoś niebywale.

Chcę napisać wiersz
Lecz słów ciągle za mało.
Aż dziw, że kiedyś mi ich wystarczało…

Chcę napisać wiersz
Lecz on się buntuje.
I wyrazów szyki w mej głowie rujnuje.

Chcę napisać wiersz
Lecz temat jakiś mglisty
Może dlatego, że miał być osobisty?

Chcę napisać!
Lecz wszystko mnie przeciwko…
I zdycha każdego pomysłu ogniwko.

…chciałam coś napisać.
Lecz co?
Już zapomniałam
I wszystkie nadzieje na dobre pogrzebałam
Lecz w tył się odwróciłam, na wszelki wypadek,
I, o bogowie! To chyba nie przypadek!
Wiersz sam się ułożył, ot, niepostrzeżenie,
I spełnił me jedno, malutkie marzenie.
W cuda nie uwierzę, lecz to jest co innego,
To siła i moc ducha artystycznego.
                                                                          ~Olga

obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz